Przeskocz do treści

Kujawia

Biznes internetowy

Ostatnie wpisy

  • Bombonierki reklamowe- jak powinno wyglądać opakowanie?
  • Czekoladki reklamowe i ich rynek
  • Kasa fiskalna dla mechanika a dla restauracji
  • Kolektory danych dla kuriera
  • Krówki z nadrukiem producentów obuwia – dystrybucja

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • październik 2020
    • czerwiec 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • październik 2017
    • maj 2017
    • sierpień 2016
    • kwiecień 2016
    • marzec 2016
    • grudzień 2015
    • lipiec 2015

    Kategorie

    • Drukarki fiskalne
    • Gadżety reklamowe
    • Internet
    • Kasy fiskalne
    • Kolektory danych
    • Odzież

    Czekoladki reklamowe i ich rynek

    Czekoladki reklamowe
    Czekoladki reklamowe

    Jednym z najlepszych sposobów na skuteczne wypromowanie swojej działalności jest zakup reklamowych słodkości. Kategoria ta jest niezwykle rozbudowana. Zalicza się do niej między innymi produkty tworzone na bazie czekolady takie, jak pakowane pojedynczo czekoladki, tabliczki o różnych kształtach czy luksusowe praliny lub trufle. Sposobów na wykorzystanie takich wyrobów jest całe mnóstwo. Wręczyć można je kontrahentowi z okazji Walentynek, Bożego Narodzenia, Wielkanocy czy urodzin przedsiębiorstwa, rozdawać podczas rozmaitych branżowych eventów czy dołączać do składanych przez klientów zamówień w formie bezpłatnego upominku.Jak przedstawia się rynek wyrobów, jakimi są czekoladki reklamowe? W 2016 roku w skali globalnej było to aż 190 miliardów dolary. Największy udział mają w nim Stany Zjednoczone, które we wspomnianym roku zarobiły na nim aż 30 miliardów dolarów. Na drugim miejscu znalazły się Chiny, których zysk wyniósł niemalże 20 dolarów. Prognozy pokazują, że kraje azjatyckie będą się w najbliższych latach najszybciej rozwijały pod tym względem.

    W 2016 roku w Europie sprzedano czekoladki reklamowe o łącznej wartości 68 miliardów dolarów, co przekłada się na 35,7% udziału w światowych przychodach. Jak prognozują analitycy, w 2022 roku rynek słodyczy na naszym kontynencie będzie największy spośród wszystkich zakątków świata. Mówi się, że mogą to być zyski na poziomie 80 miliardów dolarów. Najwięcej słodyczy w Europie sprzedaje się w Niemczech. Przychody w tym kraju wynoszą około 12 miliardów dolarów.

    Jeśli chodzi o czekoladki reklamowe eksportowane przez nasz kraj, w skali światowej Polska znajduje się na 8 miejscu. Między 2012 a 2016 roku eksport rodzimych słodkości wzrósł o niemalże 80 procent. W 2016 udział naszego państwa w światowym eksporcie słodyczy wynosił 4,8 procenta. Największa ich część eksportowana jest do Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz Francji. Polska do tych krajów eksportuje aż 27 procent wyprodukowanych słodyczy. Największą popularnością cieszy się czekolada oraz wyroby z dodatkiem kakao.

    Opublikowano 10 czerwca 201928 stycznia 2020Autor kujawjaKategorie Gadżety reklamoweTagi czekoladki reklamowe, słodycze reklamowe, słodycze z logo

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Kasa fiskalna dla mechanika a dla restauracji
    Dalej Następny wpis: Bombonierki reklamowe- jak powinno wyglądać opakowanie?