Baloniki z nadrukiem jako nośnik reklamy sprawdzają się o każdej porze roku i w każdych warunkach, co jest pewnie ich największą zaletą, poza niską ceną oczywiście. Baloniki mogą być zarówno prezentem, jak i zwykłym upominkiem wręczanym bez okazji z czystych pobudek promocyjnych. Poza imprezami masowymi, koncertami i lokalnymi festynami, miejscem, gdzie z powodzeniem reklama dotrze do sporej rzeszy klientów są miejskie deptaki. Oprócz tych sławnych, jak na molo w Sopocie czy na Krupówkach w Zakopanym, każde miasto posiada swój deptak, z reguły w okolicach rynku albo parku, gdzie przebywa dziennie wielu mieszkańców. Spacerujące osoby rozdające wasze baloniki nie będą nikomu przeszkadzać, więc rozreklamowanie przebiegnie bez zakłóceń dla obu stron.
Strefa piesza to nie tylko skrót drogi dla ludzi gnających z miejsca na miejsce w natłoku codziennych spraw, ale także dobra lokalizacja na przeprowadzenie agitacji reklamowej. Baloniki z nadrukiem zwierającym logo firmy, adres, slogan czy szyld mogą być rozdawane wszystkim przechodniom, licząc, że ten upominek przypadnie do gustu także dorosłym, którzy przekażą balon swojej pociesze albo dziecku kogoś znajomego. Dzieci spacerujące z rodzicami to najłatwiejszy punkt docelowy tej formy samo-promocji. Jest to na tyle skuteczna metoda, że od lat mnóstwo firm, a nawet największe przedsiębiorstwa decydowały się na jej wykorzystanie, co przyniosło i wciąż przynosi wymierne efekty. Na odzew po takiej reklamie nie trzeba będzie długo czekać. Możliwe, że już pierwszego dnia zjawi się kilka nowych twarzy szukających danej usługi czy po prostu przychodzących na zakupy, o ile zareklamujemy usługi handlowe.
baloniki z nadrukiem mogą być też reklamą niepozorną, żeby nie użyć nie do końca pasującego w tym miejscu słowa o reklamie szeptanej. Przez radość dzieci możecie bowiem dotrzeć do podświadomości ich czułych rodziców, którzy widząc sprawioną przez was radość ich dziecku, weselszym okiem spoglądną na ulotkę z oferowanymi przez was usługami/produktami.